Thursday 16 May 2013

SELAMAT HARI GURU ^__^

WOW! da dua bulan ko tak hapdate blog ni? ko da kenape? huhuhu~ ni lah antara cabaran-cabaran yang terpaksa dilalui bagi seorang pekerja sepenuh masa dipejabat (ke alasan?), part time homemade business, dan juga perantau di tempat orang.. (fakta..ke auta?)..fakta okeh..hampir setiap hujung minggu I balik kampung..rindu family..hee~ agak kritikal untuk membahagikan masa dengan penuh saksama dan bijaksana...baru-baru ni plak broadband buat hal selama 3 minggu..maka..itulah jawapan kepada sepinya blog ini tanpa post terbaru... (ada orang kisah ke?)



Hari ini, tanggal 16 mei 2013..dikesempatan ini YML ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan jutaan terima kasih kepada semua guru-guru, pendidik anak bangsa sejak YML mula menjejakkan kaki ke sekolah tadika, sehingga ke hari ini..tak terbalas jasamu..moga aku tersenarai menjadi salah seorang murid kebanggaanmu..


Juga kepada pensyarah-pensyarah..baik ketika pengajian diploma mahupun ijazah..siapa diri ini sekarang, kalian lah menjadi sebahagian dari pembentuk diri ini....


Tidak lupa juga kepada tenaga-tenaga pengajar tidak langsung...ibu bapa, sahabat handai, penulis artikel-artikel motivasi dan peringatan, mereka-mereka yang berkongsi ilmu melalui penulisan dan kata-kata... yang semuanya membentuk dan mematangkan diri sehari-hari...banyak mengajar diri ini erti kehidupan..

Pada guru-guru ku juga insan-insan yang pernah memberikan khidmat bakti tanpa jemu..pada yang masih berhubungan, moga dikekalkan ikatan silaturrahim itu..pada yang sudah lama tidak ke temu...moga kita tetap berjodoh suatu hari nanti....ku harap pertemuan indah dengan mereka....moga aku menjadi salah satu sebab kepada senyuman mereka.. terima kasih cikgu!


~YML MIERA~


No comments:

Post a Comment